Kas ir BIOR?
BIOR ir pētniecības un laboratoriju centrs. Tas atrodas Latvijā un palīdz pārbaudīt pārtikas, dzīvnieku un vides drošību. BIOR arī veic dažādus pētījumus, lai uzlabotu veselību un dzīves kvalitāti.
Ko dara BIOR?
Pārbauda pārtiku:
- Vai ēdiens ir drošs ēšanai?
- Vai tajā nav kaitīgu vielu vai baktēriju?
Izmeklē dzīvniekus un to veselību:
- Vai dzīvnieki ir veseli?
- Vai produkti, ko iegūst no dzīvniekiem (piens, gaļa, olas), ir droši?
Pārbauda vidi:
- Vai ūdens, augsne un gaiss ir tīri?
- Vai tajos nav piesārņojuma?
Veic analīzes un pētījumus:
- Pēta slimības un to cēloņus.
- Pārbauda dažādas ķīmiskās un bioloģiskās vielas.
Kāpēc BIOR ir svarīgs?
BIOR palīdz:
- Pasargāt cilvēku veselību.
- Nodrošināt, ka pārtika ir droša un kvalitatīva.
- Aizsargāt dabu un dzīvniekus no kaitīga piesārņojuma.
- Viegli lasīt - Nr.1.1.1.5/3/24/I/002 - 1.publikācija
- Viegli lasīt - Nr.1.1.1.5/3/24/I/002 - 2.publikācija
- Viegli lasīt – Nr.1.1.1.5/3/24/I/002 – 3.publikācija
- Viegli lasīt Nr.1.1.1.5/3/24/I/002 – 4.publikācija
- Viegli lasīt Nr.1.1.1.5/3/24/I/002 – 5.publikācija
- Viegli lasīt - Nr. 1.1.1.2/1/25/I/001 - 1.publikācija
- Viegli lasīt Nr.1.1.1.2/1/25/I/001 – 2.publikācija
- Viegli lasīt Nr.1.1.1.2/1/25/I/001 - 3.publikācija