Irina Troņinkova-Rozentāle

Kvalitātes nodaļas vadītāja
Irina.Rozentale@bior.lv

Kvalitātes nodaļas galvenā funkcija ir uzturēt un pilnveidot kvalitātes pārvaldības sistēmu Institūtā BIOR, ka arī sagatavot institūta laboratorijas akreditācijai. Funkcijas nodrošināšanai nodaļā:

  • aktualizē jaunāko informāciju un sniedz konsultācijas par kvalitātes vadību,
  • plāno un veic institūta iekšējus auditus,
  • īsteno iekšējo auditoru apmācības,
  • informē par jaunākajiem normatīvajiem aktiem un dokumentiem,
  • nodrošina efektīvu kvalitātes pārvaldības sistēmas dokumentu apriti (rīcības instrukcijas, veidlapas, informācija par akreditāciju, testēšanas sfēras),
  • organizē Institūta dokumentu glabāšanu, arhivēšanu un atgūšanu,
  • organizē un koordinē starplaboratoriju salīdzinošās testēšanas (SST), sastāda plānus, saskaņo un reģistrē izpildi. Sagatavo atskaites par SST rezultātiem.

Akreditācija

Institūta BIOR laboratorijas ir novērtētas un akreditētas atbilstoši LVS EN ISO/IEC 17025:2017 “Testēšanas un kalibrēšanas laboratoriju kompetences vispārīgās prasības” un LVS EN ISO 15189:2013 “Medicīnas laboratorijas. Kvalitātes un kompetences prasības” standartu prasībām. Institūts atbild par testēšanas metožu izvēli, to pielietojumu, veiktspēju un atbilstību likumdošanas prasībām. Ikdienas darbā tiek izmantotas standartizētās testēšanas metodes (ISO, EN, LVS standartmetodes, ES Regulās iekļautās metodes, NMKL u.c.) un institūta laboratorijās pašu izstrādātās metodes.

Institūta laboratorijas ir akreditētas kopš 1995. gada un pašlaik institūta laboratoriju akreditācijas sfērā ietilpst vairāk nekā 400 testēšanas metodes, kas aptver dažādus analīžu veidus, gandrīz pilnībā nodrošinot oficiālās valsts kontroles programmas izpildi.


Akreditācijas apliecības:

Akreditācijas sfēras


Klientu viedoklis, priekšlikumi, sūdzības

Klientu viedoklis par Institūta BIOR pakalpojumiem ir svarīgs faktors, kas veido institūta kā uzticama partnera tēlu. Institūtā ienākošo ierosinājumu un sūdzību izskatīšana un analīze ir orientēta uz to, lai uzlabotu un pilnveidotu darba kvalitāti un panāktu klientu uzticību. Priekšlikumu un sūdzību izskatīšana institūtā notiek saskaņā ar apstiprinātu procedūru.

Klienti savas pateicības, viedokļus, ierosinājumus un sūdzības var izteikt, rakstot uz adresi bior@bior.lv, kā arī zvanot pa tālruni +371 67620513 vai +371 28369560.


Informācija par medicīniskiem paraugiem

Informācija ārstiem
Informācija pacientiem